close

cover my cough.bmp  flush the toilet.bmp

wash hands.bmpbrush teeth.bmp 

Hygiene 衛生用語

Cover my cough.

咳嗽時,我會遮住嘴巴。

Catch my sneeze.

打噴嚏時,我會遮住嘴巴。

Wash my hands before I eat.

吃飯前,我會洗洗手。

Wash my hands after going to the bathroom.

上完廁所,我會勤洗手。

Flush the toilet.

上完廁所,我會沖馬桶喔。

Brush my teeth.

刷刷牙,好健康。

Wipe my nose.

我會用衛生紙擦鼻子。

Be neat when you eat.

吃飯時我會保持乾淨喔!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    msrenee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()